fredag 1 april 2011

Arbetsintervju,blodprov och andra provsvar

-Dagen bjuder på möte och sen finmiddag med min kärlek

Nyvaken och så... Försöker orientera mig, vad ska jag ha på mej idag? Hur ska jag sminka mig och fixa håret för att se mest professionell ut egentligen?
Ja det är djupa frågor som är svåra, så många svar är rätt. Men jag tror jag ska satsa på en tillbakalutad approtch, inte så mycket smink, mest lite puder och mascara, ögonbrynspenna med såklart. Kläderna däremot, det är klurigt... Det ska funderas på ett tag.
Jag ska på arbetsintervju idag, bussen går 11.20, ska behöva hitta i Lagan.... Läskigt, men min kära har fixat karta åt mig och berättat exakt var jag ska trycka på stopp knappen och så, så sött :)
Men jag är rätt så säker på att jag har en stor chans att få det, men det gör mig inte mindre rädd, alls faktiskt.

Sen ikväll så ska vi göra kyckling file och hasselbackspotatis med bea sås, ja jag är en dålig vegetarian som ibland, dock väldigt sällan, äter kyckling, jag skäms lite.Men det ska bli mysigt.

Jag fick igår reda på att mitt cellprovstagnings resultat var bra, helt frisk alltså, göttigt. Men jag fick lämna ett rör blod pga ämnesomsättnings chephet....

Men nu har jag inte mer tid med detta,nog.NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar