måndag 4 april 2011

Helgen, intervjun och besök

-En ny vecka med förhoppningar och förväntan

Det börjar en ny vecka idag då, en vecka närmare sommaren, gött!
Intervjun i fredags gick bra och min framtid vilar på detta känns det som, men jag är positiv. Och det kändes bra faktiskt, det hade varit så sjukt gött om jag kunde få de. Men som sagt jag tror nästan att jag kan få de.

Helgen i övrigt har mest spenderats framför tv:n och inget vettigt egentligen. I fredags målade jag lite på en tavla, en collage tavla, den blir nog svinbra, behöver lite mer referenser bara, men det kommer jag fixa.
Det har blivit mycket fottiboll, och de är ju rätt drygt.

Men idag ska det städas, Amanda kommer idag och tar sej en kopp kaffe och myser lite av mitt sällskap, sen imån kanske Cassie kommer på besök!
Så städas ska minsann göras, så är de med de.
Min stackars blodprovs arm
Nä nu får de vara nog, NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar