fredag 29 april 2011

En helt vanlig fredag

-Kungligt bröllop, de är alltid kul med bröllop!

Ja idag så ska de frossas i kungligheter, brittiska kungligheter, det kan ju inte bli bättre!
Annars har jag inga planer för dagen, ska ringa mitt jobb lite senare och se om jag ska komma in vid fem idag, min chef har inte ringt, men det kan ju ha blivit något pinigt missförstånd, och det vill jag inte vara med om! Bäst att dubbelkolla.
Om jag inte ska jobba ikväll, så blir det nog en lugn helg i vilket fall. Det är skönast så.
Idag ska vi äta vaniljpannkakor, så fantastiskt! Längtar!
Igår va jag på dåligt humör, men det får man vara ibland med tycker jag.
Jag känner att jag inte har så mycket att säga idag... Det har lixom inte direkt hänt något utav värde, nu ska jag käka frulle, coco pops!! NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar