tisdag 19 april 2011

Vårens intåg blev en makalös dag!

-Våren kom med stormsteg! Solen gassar och gräset gror, det börjar bli grönt på träden och på marken, ren lycka!

Helgen passerade utan några direkta bravader, Hampus har sovit här sen i fredags, o han har varit lite småfull o så men de får man.
Vi käkade pizza i lördags, de va mumsigt!

Igår var en helt fantastisk dag! jag och Hampus åkte till Växjö och han shoppade loss lite, musikgrejjer som jag inte förstår,men det va kul. Sen va han snäll och köpte hårfärg till mig och en mjukglass som vi avnjöt i den stekande solen.
När vi kom hem så gick vi och handlade och sen så gick vi och satte oss i parken,och bara mös. Och spelade lite kort med, trevligt!
Sen gick vi hem och fixade lite krubb, och Karl-Johan kom hem. När vi käkat så gick jag och Hampus och köpte en boll och där träffade vi Cassie, oh caicai :) och sen drog vi tillbaka till parken för att kicka lite boll. Snart kom Karl-Johan och joinade oss, sen kom Poffe och vandrade förbi och han ville också ara med på ett hörn.
Efter ett tag så gick vi hem, jag badade och så kollade vi på en film. Så kom Karl-Johan på att vi borde kvällshandla, så vi gick bort till ica, och gud va gott de luktade ute, och de va så skönt! Jag vill ha kvällsvårs luften på flaska, så är de med de!
Idag är det fabulöst väder än en gång, och jag klagar bannemej inte! De blir kanske mys i parken med Cassie idag, och då ska jag fixa en överraskning till henne.
Men nu så är de nog, NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar