onsdag 13 april 2011

Vårplantage och besök

-Snart är det filmdags med lillebror.

I måndags kom mamma och Hampus hit, det var väldigt trevligt. Hampus skulle gå till Sunnerbo och hämta betyg, mamma däremot körde mig och henne till ica för att inhandla fröer,jord och påskliljor.
Väl på ica så träffade vi även min käre fästman, då blev jag glad.
Fröerna har planterats och jag hoppas dom gror :)
Sen åkte vi hem och kollade på The last exorcist,jag hade redan sett den men mamma ville se, sen efter de så fixade jag min balkong låda :)
Sen var det dags för dom att åka hem.
Då planterade jag vidare, satte lite skott i kruka och så, sen så tog jag mina solglasögon och gick ut och gick en runda i det fantastiska vårvädret!

Igår så putsades fönster och städades det, så kom mina fotografier som jag satt och arrangerade, hur länge som hällst.
Men kul va det, innan jag var helt klar skulle jag gå och handla, men då kom min kärlek hem, en timme för tidigt :)
Men jag fick ju ändå gå och handla. Sen fick jag reda på att Cassie vill komma idag, då fick jag ju faktiskt gå till ica igen för att köpa mjölk till kaffe och kakor såklart. Men denna gången följde min käresta med.

Snart kommer Hampus och vi ska kolla på The imaginarium of doctor parnassus, jag har redan sett den men en nedladdad version så de ska bli kul och se den "på riktigt" hehe. Och senare kommer nog Cassie och det ska bli kul, hon är tjock och de är kul, hon är ju trots allt grvidtjock så då får man vara tjock hehe.
Nä nu får de vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar