onsdag 20 april 2011

Löneproblem och ny jobbchans!

-En dag med besvikelse trots den tidiga timmen, men dagen i stort kommer med förväntan och magpirr.

Idag så är de dagen min käresta ska få sin lön, men den ha inte kommit än, och vi behöver verkligen pengarna..
Hoppas verkligen att han kan fixa de.
Just nu håller jag på att tvätta, första gången i detta huset, och ja jag har bott här i mer än ett år, jag har lyckats smita undan denna uppgift, men nu idag var det alltså min tur. Men det är väl inte mer än rätt antar jag.
Senare idag ska jag provjobba på Sibylla, jag är så sjukt nervös, och pirrig! Kanske inte mitt drömjobb, men det är verkligen ett helt okej jobb, iof är nästan alla jobb bra jobb, men detta ska bli bra! Jag ska vara där uppe vid kvart i två, och jag vet inte om han menade att jag skulle fråga efter honom på motellet eller på Sibylla, men jag ska nog satsa på motellet, känns rimligast.
Det ända som jag oroar mig för är att våra planer för sommaren inte kan gå som vi vill nu, men Kina resan kanske man kan skjuta lite på om det skulle vara så.

Igår träffade jag Jossan och hon är precis skit gravid! Om två veckor så ska de komma ut ett liv ur henne, de va kul att träffa henne, har inte träffat henne på chephe länge. Och sen vid ica träffade jag Issa lite snabbt, de va med väldigt trevligt.

När jag och Hampus var ute och gick igår så brände jag mig i solen, på bröstet, de är lite kinkigt, hälst nu när man ska e respektabel ut... Jaja. Och sen ska jag till arbetsförmedlingen och lämna mina papper så jag får pengar, de är lite drygt, men nästa månad kanske jag inte behöver de.Men nu får det nog allt vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar