tisdag 19 april 2011

de vackra vädret får en att glömma städa

- Idag är solen i moln, men de kanske är lika bra så kanske man kan städa lite.

Nu har det varit kanonväder i två-tre dagar, and i love it! Men de fina vädret gör att man vill vara ute hela tiden, så städning och så hamnar på lägre prioritet. Det ser ut som ett bombnedslag här, men Hampus kommer om sisådär en timma, vi ska ha onsdagsfilmklubb igen, och då känner jag mej lite tråkig om jag ska fara runt i lägenheten och städa. Jag ska ut och gå sen med, de har jag inte gjort på hela veckan fast jag har sagt att jag ska. Men i måndags var vi ju i Växjö och då gick vi ju jättemycket och i går var vi i parken med Cassie och Alba, de slår liksom min promenad, att hänga med dom lixom.
Jag och Hampus gick till ica rätt tidigt för att köpa ingredienser till smoothies, de blev två bananer, lite fusn björnbär, frysta hallon och vanilj drick yoghurt. Gottigt sen har man i bara pyttelite socker och sen vaniljsocker.  Och uppskattat var det verkligen!
Sen satt vi där i solen och bara mös och skrattade, och jag märker nu i efterhand att mitt bröst fått rikligt med färg, men bara urrigningen då jag hade en tröja på mej, de ser rätt festligt ut.

A en fantastisk dag var det kort och gott, nu vet jag inte hur den ska slås idag, men det är okej.
Men nu får det vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar