fredag 15 april 2011

Våren är nästan här!

- Precis hemkommen från en uppiggande promenad med en tjockis :)

Sitter i min säng och har precis varit ute och gått en mysig promenad med Cassie och hennes förtjusande lilla hund Alba. Det var mycket trevligt nu när vädret är så fantastiskt. Igår var jag på en sjukt lång promenad, men då helt ensam, men det är rätt skönt ändå. Bättre än att bara sitta hemma lixom. Fast de va ju klart trevligare med sällskap, världens kanske bästa sällskap till och med.

 Jag har sökt lite jobb idag, ett jag hoppas på och ett jag inte riktigt förstår, som jag kanske tar ändå, bara för att lixom.
Men jag hoppas jag kan få ett jobb nu, när jag faktiskt försöker på riktigt. Hoppas att få höra av honom jag va på intervju hos snart med.
Men vad ska man egentligen göra nu då??Kanske diska lite, för det är nått konstigt med vår lägenhet, disken bara förökar sej och växer i ett, nu är de jättemycket disk fast jag inte har använt typ något, eller?? Jobbigt att vara hemmafru.... Men idag är det fredag och det är ju rätt skönt faktiskt. Men nu får det vara nog,NOG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar