onsdag 27 april 2011

Dags för hemmasysslor??

-Idag är det husbestyr, det behövs efter helgens bravader och veckans jobb


Även om vi knappt inte var hemma något i helgen så ser det rätt misärigt ut här i vårt hem.
Så idag kanske är den perfekta dagen för att fixa dessa bestyr? Jag kanske ska jobba hela helgen, så då kommer det inte bli mycket gjort, om nu min chef ringer idag.
Jag håller just nu på att tvätta, de är lite jobbigt, och lite läskigt nere i källaren, och jag får hela tiden där nere intala migsjälv att jag inte alls är rädd....

Igår var Hampus här och vi kollade på film i vanlig ordning, sen gick vi ut och satte oss i parken lite och diskuterade olika händelser och så. Sen skulle han iväg till arbetsförmedlingen och jag gick och handlade. Sen gick jag faktiskt ut och solade lite i parken. Men sen blev det helt plötsligt rätt kallt, så jag tog mitt pick och pack och gick hem igen, men innan jag gick så plockade jag en bukett vitsippor. Kollade på tv till kärleken kom hem..
Vi är så sjukt mycket mer kära än va ni är
Värmen gör mig så lycklig

Men nu är det dags att göra något vettigt,nog.NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar