onsdag 6 april 2011

Lyckan av ett kök och ett par passande byxor

-Lyckan och avundsjukan har ännu inte lagt sej, nya byxor hämtade, allt i lyckans ton.


Igår var det Pluras kök på trean, och jag tycker sjukt mycket om det programmet i sig, men detta avsnittet så gästades han utav ingen mindre än Dregen med sin förtjusande fru Pernilla Andersson och även Johan Ulveson.
Varje gång jag ser Pluras kök så blir jag avundsjuk att inte jag får vara där med, stämningen är lixom alltid fantastisk, lixom magisk.
Jag såg avsnittet idag, vi spelade in de, då det krockar med andra saker, och lyckan är total.

Bilden tagen från Pernilla Anderssons hemsida.

Jag fick hem mina nya byxor idag, efter att ha returnerat dom megasizade orginalbyxor, så bytte jag till ett par som var sisåddär 20 storlekar mindre för att passa min smärta kropp, lite bättre än från början.
Jag bytte även modell och färg, ja lite mindre hade dom kunnat vara, och kortare, men alla byxor är för långa när man är ungefär tre äpplen hög. Så de va lixom väntat.
Men al and al är jag nöjd, de är ett par boyfriend jeans, sköna som satan är dom, och eftersom passformen är lixom stor från börja så gör de inte mig något att dom kanske hade kunnat tas in med nån centimeter.

Men nu har jag babblat på way to long!
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar