torsdag 7 april 2011

Leda och tristess, ja och galla uppkastning

-Torsdag alltså, vinden viner kring knutarna och jag har ingen aning om vad jag ska göra...

Det är nästan storm här! Blåser så in i hela helvetet, alltså jättemycket. Det är lite läskigt när man hör vinden rycka i knutarna.
Jag sitter och kollar på Rachael Ray, och fy va jag tycker illa om henne.Dagens program har även bjudit på den precis skitjobbiga Ty Pennington som gav oss tips på hur man kan inreda sin altan, och även visat oss hur man kan använda möbler som planterings platse, no shit Ty!?
Men tillbaka till Rachael, de första är hennes röst, sjukt irriterande bara den sen kommer hennes eviga tjat om hennes hund och make, lite påtvingat måntro?
Vi får nu se hur enna tanta får en makeover, hon var alldeles vithårig och har nu, håll i hattarna, färgat håret!!
Och hon hade visst fått på sej en slampig klänning och fått en lebb frisyr, vänligt Rachael.

Nä jag kanske är lite för hård och jag inser ju själv hur fånig jag är, men en kombo av uttråkhet och total leda, då blir man irriterad och det leder lätt till galla uppkastning på internet. Men det är okej, finns ju värre saker att säga, och att göra för att jaga iväg leda. Jag hade ju kunnat sitta med en spruta heroin i armen lixom, inte för att det verkar särskillt roligt, mest skabbigt, men ni fattar nog.
Idag har jag absolut ingenting att göra, jag är inte så sugen på sims, och känner mig för rastlös för att läsa eller måla, och det är, otroligt nog, inte särskillt stökigt här så de är lite meningslöst att städa. Jag kan alltid plocka lite, men det går ändå på två röda så har jag lixom hur mycket tid att slå ihjäl som hällst.
Ja alla dagar kan inte vara fantastiska.
Igår hade jag och Hampus förvånansvärt kul, vi kollade på konstiga filmer, en vi kalla artsy fartsy, den handlade om en nudelbesatt japan och en blind tjej som blivit våldtagen av sin morfar och hennes mor hade agit självmord, med hjälp av en brand. Den va sjukt konstig.
Sen såg vi Hennes Kungarike, den va roli! Anne Boleyns dotter handlade den om, festligt.
Men nu är de nog,NOG!

1 kommentar: