fredag 8 april 2011

Fredag med förväntningar

-Äntligen fredag!

Nu äntligen är det fredag! En blåsig såddan. Och planer har smidigts och byggts på. Min käresta har med sin storasyster kommit på den briljanta idén att vi i september ska åka till ett prat äventyrsland i Danmark, vi och hennes familj, eftersom hennes barn och jag fyller år där i krokarna.
Oh vad jag längtar efter sommaren nu!
Och jag är så pepp inför karnivalen i år med! Först var det tal om att det inte skulle bli någonting av det, men nu så är det back on igen, and i luv it!
Ja sommaren kommer bjuda på så mycket fantastiskt, jag känner det, det liksom ligger och gror nu. Lite svårt att föreställa sej allt fantastiskt nu när stormen drar i huset och jag sitter under täcket, fullt påklädd och fryser ändå lite granna. Men allt kommer bli bra, det finns inget alternativ.

Men just i detta nuet så har jag det lite småtråkigt, men det är ju fredag, då kan man inte vara alldeles för dryg och tjurig, men jag tror jag ska piffa mig lite idag, typ flickiga saker som innebär måla tånaglarna, noppa ögonbrynen och sånt trams. Det måste ju göras ibland.
Men nu får det vara nog,NOG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar