torsdag 11 augusti 2011

En fråga, som jag hoppas hon svarar ja på

-Vi börjar med lite fjäsk^^

Jasmin DeFreitas, vi gick i samma klass sen 7:an till 3:an i gymnasiet, och vi hade precis alltid skit kul.
På gymnasiet så sprang vi som Napoleon Dynamite från stygga rektorn som inte låt oss röka där vi ville. Vi stod bakom töntar i matökön och andades tungt och högljutt. Vi badade varje onsdag, i motionssyfte, men det slutade alltid med äventyrsbad. Vi åkte till Markaryd och blev fulla på Malibu och sa att vi älskade varandra när hela marknaden va bombhotad. Kort och gott så har vi alltid haft jätteroligt tillsammans. Men nu träffas vi så sällan, det är synd, men ingens fel, men det känns lite knasigt att ringa henne och fråga, en rätt stor fråga, så jag tänkte, jag tar det här, i ett hyllningsinlägg, då kan hon ju inte säga nej heller ^^ Jasmin, vill du vara min brudtärna eller??

Hoppas hon blir lika glad som Cassie blev i går när jag träffade henne. Amanda har varit spikad sen länge, men Cassie och Jasmin måste man ju fråga. 
Det hade inte varit rätt om inte dom tre tjejerna är med på kalaset, jag hade känt mig så ensam ju.

Men idag ska jag till Cassie, och hon har nog filat på lite bröllopsplaner, och det får hon så gärna, för jag vet inte riktigt var man ska börja.
Men nu får det faktiskt vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar