tisdag 26 april 2011

Jobbet och helgen, lite kort

- Efter två dagars slitsamt jobb,så är jag ledig, för att troligen jobba hela helgen.

I tosdags började jag jobba, de är inget super lätt jobb, om man inte kan alla mealen och sånt sen innan.
Jag kände mej jätte fånig när jag måste fråga små tjejerna allt hela tiden.
Men det går bra, förutom all dramatik.
Det var nog roligast i måndags, fast jag va rätt bakfull, och de va mest Alices förtjänst.
Tråkigt nog var hon bara med på mötet på morgonen igår, men det gick rätt bra ändå. Det är lite jobbigt på själva jobbet när ventilerna inte fungerar riktigt så de blir svin osigt i hela restaurangen, så de känns i lungorna och ögonen rätt duktigt. Sen så måste jag ha långarmad tröja på mej under den obligatoriska t-shirten pga mina tatueringar, lite drygt såddär, men de får man kanske ta, sen så ville chefen att jag skulle ta bort de gröna i håret, så de fixade jag som en god anställd.
Men över lag så är jag nöjd med jobbet, lite jobbigt att cykla 4km dit o 4km hem, men man ska inte klaga.

Helgen i övrigt var händelserik, vi var med Karl-Johans kompisar, varje dag på helgen de va kul.
På söndagen blev dock kräkfest, inte från min del, men man måste ju vara en god fästmö och ta hand om honom och hålla handen och hämta vatten.

Men idag och imån så är jag ledig och det ska bli skönt, fast man vet ju aldrig dom kan ju ringa nä som och då måste jag ju pallra mej dit.
 Men nu får de vara nog,NOG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar