torsdag 31 mars 2011

mardrömmar och kinaplaner

-Vaknade av en mardröm, trodde den var sanning, tårarna brände innanför ögonlocken, men jag tog ett djupt andetag och insåg att min hjärna spelar spratt med mig.Lättnad.

Ja, uppvaknandet idag var aningens dramatiskt, mardrömmen kändes så verklig. Jag drömde att min kärlek inte ville komma hem till mig, det låter kanske fånigt, men han betedde sig så hemskt i drömmen. Och sen när jag vaknade så var han inte bredvid mig, han hade ju gått till jobbet för flera timmar sedan, det visste jag ju egentligen, jag hade vaknat och gett honom en puss och sagt lycka till med dagen älskling, men just då när jag vaknade och han inte var där, precis då var just det ett bevis på att drömmen var sann.

Men nu är allt bra igen, för det var ju bara påhitt. Nu ligger jag här och har precis skickat ett mail till pappa om detaljer för våran planerade kina resa, jag ser fram emot det så hemskt mycket!
Vi har mycket lycka planerat till sommaren, det börjar med en överraskning till Hampus nu i maj, sen Foo Fighters i juni och sen Kina i juli. Det är liksom upplagt för en fantastisk sommar.
Det ska bli s¨kul att visa min älskade Kina och dess under, det låter kanske lite fånigt, men det är faktiskt helt sant.
Så nu väntar jag på svar från pappa, nästa månad ska vi fixa visum och vi behöver en adress  i Shanghai för det, och babe måste fixa nytt pass med, passet måste vara giltigt i 6 månader efter resan, lite fånigt tycker jag,men men.
Nä jag har stora förhoppningar, stora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar