måndag 11 april 2011

Blondering och solens värme

-Vilken fantastisk dag det var igår, solens stålar värmer fortfarande min hud!

Det var verkligen helt gudomligt väder igår! Solen sken och vinden var varm. Vi tog oss en promenad från hembygdsparken över järnvägsbron och sen över, tillbaka på rätt sida av Lagan, med hjälp av bananbron.
Kanske inte en så lång runda, men den var väl behövd. Vi satt en stund på en av de målade bänkarna som finns lite runt om Lagan-ån, ost bänken valde vi. Lyckan var total, och jag gick och babblade jätte mycket, det börjar lixom nästan bubbla i kroppen, min käre fästeman blev nog lite trött på mig, men jag kan ta det, för denna gången, hehe.

Helgen har för övrigt passerat utan några direkta händelser. Vi har mest myst och kollat på film och så.
Idag hoppas jag att min mamma kommer till mig och hjälper mig att fixa en blomlåda till vår balkong, de hade varit mysigt.
Jag blonderade håret igår, så de på sidorna som tidigare var min naturliga färg, skulle bli blont med, ja de och utväxten.
Dock var de lite halvkass blondering så de blev lixom blekrött, rött snygg färg, men de ser lite lustigt ut när "de långa" är typ helt vitt och de andra är lixom strewberry blond, men men, jag har ju sett värre ut i huvudet än så,såatte.

Men nu vill jag nog sätta punkt för detta inlägg.NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar