onsdag 29 februari 2012

En händelserik dag,göttigt!

-En händelserik dag,göttigt!

Idag har det minsann hänt saker!
Jag kom hit, till min praktikplats och fick genast uppgiften att märka om några datorer och sedan gå ner på nedervåningen och pack upp och märka 20 nya datorer. Då tog etikettpappret slut till den roliga makapärern som skriver ut laminerade etiketter!! De va oturligt, men jag packade upp alla i vilket fall och sen bar det av till jobbet.
På jobbet var det rätt mycket att göra, och när jag stod och tog det lite lugnt sp kommer min kära Amanda in! Oj va glad jag blev!! Och hon med!
Vi tjatade lite sen fixade jag henne och hennes goda vän Maries mat.
När dom sedan hade gått blev det lite segigt på jobbet. Men tillslut tog ju även det slut. Så kom jag hit igen, och då fixade dom etikett.makar-maskinen och jag fortsatte där jag slutade.
Nu sitter jag och lyssnar på min soon to be spektakulära spellista på grooveshark.com påbyggnad sker och den kommer inom kort vara den bästa spellistan jag någonsin kokat ihop!
Jag skaffade de nu, mest för min pappa har det, och det är ju lite fräsigt såddär.
Men nu ska jag faktiskt gå hem!
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar