fredag 24 februari 2012

Vad har jag gjort idag då??

-Vad har jag gjort idag då??

Fredag, än så länge har jag konsumerat tre koppar te, eller snart i varje fall. Den nyttan jag har gjort här på min praktik plats är:jag har uppdaterat våran "lediga jobb tavla" lite och letat upp två artiklar om tips och råd, dessa två handlar om att undvika klyschor och 9 dödssynder när du söker jobb. Det jag hr gjort under tiden är att bättra mina ritnings skills, just nu håller jag på att teckna av Juliette Lewis, det är minsann o dar inte det lättaste.
Jag har ju kanske inte valt den lättaste referensen, men vi får se hur det går, det är ju faktiskt inget jätte seriöst just nu, bara lite tidsfördriv.
Om jag ska vara ärlig så blir det inte särskilt likt alls, på ansiktsbilden ser hon mest ut som en gammal pundare. Väldigt "strung out". Men jag ska inte ge upp, jag ska fylla i dom med tusch med, de blir liksom ett annat intryck då. Jag gjorde en teckning igår med, den är jag rätt nöjd med faktiskt. Ja ni märker ju att jag inte har något vettigt att dela med mig av.
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar