tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag i helhet

-Alla hjärtans dag i helhet

Gårdagen alltså, det var ju som bekant alla hjärtans dag. Men min dag var som vanligt, på dagen i varje fall.
Jag va på kursen och gjorde lite nytta för min fördjupningsgrupp genom att renskriva inlämningsuppgifterna och göra klart ett gäng av uppgifterna as well.
Sen bar det av till jobbet i snökaoset, tur att det är nära mellan kursen och jobbet. Jobbet gick bra men det var lite segt, inte så mycket att göra, men jag fick dricks av en man, 20 kronor, de va ju festligt!
Sen efter jobbet var det tillbaka till kursen, där hann jag göra klart de sista uppgifterna och skicka dem till Emma. Detta är sista kursveckan, sen ska alla ut på praktik, men jag har ingen praktikplats....Vet inte redigt vad jag ska hitta på...Men det löser sig nog tror jag.Sen på eftermiddagen så myste jag och min kärlek, jag gav honom choklad och tulpaner och jag fick ett hjärta och choklad, sen tog vi ett lavendelsbad med levande ljus, det behövs inte så mycket för att mysa till det ibland <3

NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar