tisdag 21 februari 2012

Min praktikplats, och musiken i mina öron

-Min praktikplats, och musiken i mina öron

Så sitter jag här, på mitt kontor och lyssnar på white stripes och försöker göra ett slags jobb. Men mest så fördriver jag faktiskt mest tid, om sanningen ska fram.
Just nu letar jag jobbsöknings tips, ja ni hör ju, det är så att man somnar. Sen jag kom hit, vid åtta,så har jag bryggt två kannor kaffe, bytt kontor (för jag har ett alldeles eget) och bytt dator, inget vettigt alls alltså.
Ja jag har fixat ner Spotify  till datorn med, så jag kan lyssna på något vettigare än allas prat. Nu låter jag super bitter, men det är nog bara liten släng av uttråkning och trötthet kombinerat.
Överlag så är det svårt att analysera något efter bara en dag och en timme, jag tror det blir bättre när dom som ger mig uppgifter vet vad dom ska ge mig för uppgifter.
Men nu ska jag se ut som jag gör nytta och lyssna på denna listan som finns länkad på min logg.
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar