måndag 13 februari 2012

Jobbet och en ny favvolåt

-Jobbet och en ny favvolåt

I går på jobbet så var det en tjej där som ska praktisera denna veckan, hon pratar väldigt mycket, så jag känner mig lite dum om jag inte pratar tillbaka med henne, men då kan jag ju inte göra allt det jag brukar göra....Plus att hon gör saker i fel ordning......Men hon är trevlig och jag behöver bara stå ut en vecka, sen blir allt som vanligt igen ju.
Denna veckan är den sista veckan på kursen, sen ska alla ut på praktik, men jag har inte fixat någon eftersom jag har ett jobb och jag ville få reda på hur det gick med guldfynd (det gick inte för övrigt) så jag får försöka lägga manken till denna veckan..

Alla hjärtans dag i dag alltså, det är ju rätt roligt tycker jag! Jag ska köpa minipresenter till min kärlek ^^
Annars så är det inget planerat, det behövs inte riktigt tycker jag, men lite är mysigt.

I lördags för övrigt, så hade jag tråkigt för min kärlek ville kolla på fotboll, så jag tog mig ett bad, och tog min LP:spelare till badrummet och satte igång min New York Dolls skiva, för att fira att vi ska se dom^^
Och så hittar jag en ny favoritlåt!! Den ska jag nu dela med mig av
Det är första låten som är nya favvisen, men alla är precis svinbra, så ta er tiden att lyssna på alla, så får du en bra dag tror jag :)
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar