söndag 12 februari 2012

Helgen och filmer och inte så mycket mer

-Helgen och filmer och inte så mycket mer

Helgen har passerat, som vanligt alldeles för fort och nu börjar allt om igen alltså.
Hampus var typ här i helgen, i fredags kom han hit och lämnade lite skivor sen stack han till Ryssby. Sen på lördagen kom han hit och hämtade nycklar för att sedan bege sig ut i natten, vi märkte verkligen inte ens att han kom tillbaka på natten.
Det var grammis galan inatt, vi skulle ha spelat in det, men glömde det, det till trots å läste jag idag att Foo Fighter kammat hem minst tre vinster! Congrats!
Annars har det varit film koll med bl.a Rum diary och Twilight , The Rum diary va bra, lite seg och lite händelselös men bra dialog och snyggt filmat, klart det kunde varit bättre, men jag är ändå nöjd.

Men nu så är det måndag och slutslappat, jag fick reda på idag att jag inte får jobbet på guldfynd, det är ju rätt sugit när jag tyckte intervjun gick så bra....Men det är väl bara att gå vidare, lägga ner lipandet och fortsätta annars kommer man ju ingen vart.


NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar