tisdag 28 februari 2012

inledning till Oscarsgalan och tjureri

-inledning till Oscarsgalan och tjureri

Det var ju som bekant Oscars galan natten mellan söndag och måndag, och vi spelade in hela kalaset!
Vi började kolla på filmjippot i går på eftermiddagen,det var för snack, tippning och utvärdering av outfits.
Jag kände mig rätt duktig då jag faktiskt har sett två av de filmer som var snackisar, the beginners och moneyball. Jag har också sett midnight in paris.
Det var spännande och lite smådrygt på samma gång, men jag kunde inte riktigt hjälpa att jag satt och tänkte, vad kommer Brangelina ha på sig?
Men vi tröttnade innan det hela drog igång faktiskt, vi kommer återuppta kollandet idag.
Men jag vet i varje fall vad Angelina hade på sig, man kan ju inte sticka under stolen att kvinnan är förtjusande, men jag tror faktiskt jag har sett henne i bättre klänningar.
Den jag tycker var snyggast är faktiskt Michelle Williams, hon var magnifik!

Men jag vet inte vilka som vann än och jag vill inte ha några spoilers!
Men om ni vill veta innan mig så kan jag hänvisa till Jennys inlägg om galavinnarna som jag aktivt undvikit.

För övrigt så sitter jag på min praktikplats och mitt spotify har just nått sin 10 timmars gräns! Attans!!
Är inte det rätt sugit? 10 timmar, det är ju ingenting alls ju! Nu får jag sitta är i tystnad och inte göra något vettigt i stället
Jag har försökt att rita lite idag, men det har gått mestadels åt pipsvägnen faktiskt,and it gets me down.
Men det finns väl inget att göra åt det... Ska gå och hämta en ny kopp te och tjura lite för mig själv...NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar