tisdag 7 februari 2012

Ett inlägg i bild

-Ett inlägg i bild

Idag vill alltså internettet fungera!!! Lycka!
Då kommer de bilder då



Innan avfärgningen

Efter avfärgningen

De blev bra, men rätt ojämnt

Avfärgningen gick över förväntan! Jag trodde inte att de skulle ta någonting i princip, det blev dock ojämnt men eftersom jag skulle färga det igen så var det inte hela världen. Eftersom jag hade fått bort själva mörkheten i färgen så skulle det nog inte vara några problem att få det snyggt, tänkte jag.





Och jag måste säga att resultatet blev strålande! Jag är sjukt nöjd!

I måndas var jag hemma hos Cassie, och de va super trevligt! Hon bjöd på hemlagad fika, skvaller och julklapp!
Jag fick jättefina kylskåpsmagneter med Sex Pistols motiv, jag blev barnsligt glad! Jag måste dit snart igen <3


Mina super duper fina magneter!!
Men nu får det faktiskt vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar