tisdag 7 februari 2012

-En dålig start på dagen, men gårdagens lycka håller i sej!!

-En dålig start på dagen, men gårdagens lycka håller i sej!!

Idag var tanken att jag skulle lägga upp bilder på min fabulösa hårfärg och processen att bli av med den anskrämliga färgen från innan. Men när jag i morse skulle till att sätta igång vår dator och igång med internetet så ville det inte koppla upp, men jag va ihärdig då det brukar strula, men till ingen nytta...
Det var lönlöst, jag var totalt ouppkopplad...Detta gjorde mig ju rätt så frustrerad men det fanns inget att göra, jag började göra mig iordning för dagen och åt frukost och allt sånt som man ska på morgonen och sen gick jag ut i kylan och hoppade på min cykel trots gårdagens fall, och tog mig till kursen.
Väl framme gick jag till vårt rum och tog det lite lugnt, sen helt plötsligt så skulle vi byta rum, så vi skulle flytta ner på nedervåningen, och nu sitter jag här och det är precis svinkallt, jag sitter inomhus med mössa och jacka och mest stör mig på folk i min omgivning, det är inte en toppen dag inte.

Men igår fick jag reda på något alldeles makalöst!!
New York Dolls kommer till Isle of Wight!!KOLLA SJÄLVA!!
Total och komplett lycka!!!
Jag va tvungen att ringa upp min käre pappa för att berätta denna makalösa nyhet!!

NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar