torsdag 1 september 2011

Pirrig,nervös och totalt ovetande

-Pirrig,nervös och totalt ovetande

Idag så ska vi minsann på äventyr, men jag har ingen aning om vad för äventyr.
Mamma,Karl-Johan och Hampus har planerat en hemlig resa, allt jag vet är att de kan bli kallt på nätterna så sovkläder är tydligen ett måste. Jag vet också att mamma och Hampus kommer vid 15.40. That´s it.
Igår när Kärleken kom hem, så hade han köpt presenter åt mig, och min dumma nyfikenhet tog överhand, och han protesterade inte, så jag öppnade dom. Och nu i efterhand så skäms jag, men jag fick i varje fall Patti Smiths Just Kids och reflexer med mitt namn på, hihi han är så söt. Och ett födelsedags kort, så himla söt.
Boken började jag läsa direkt, jag har inte kommit så långt, men än så länge så gillar jag den verkligen.

Men nu ska jag bulla upp för mysfrukost med Kärleken, och oroa mig för vad tusan dom har kokat ihop!
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar