måndag 12 september 2011

Helgen och dess upptåg

-Uppdaterings uppehåll, men inte mycket har hänt, som jag kan skriva om i varje fall ehhe

Sen i fredags har jag jobbat varje dag mellan 06.00-14 eller13. Det har varit jobbigt kan jag säga, att behöva gå upp vid kvart över fem är inget jag tycker om att göra, om man säger så.
Sen att städa hela tiden mellan 06.00-09.00, det är måttligt roligt, men jag är så sinnessjukt duktig, helt oumbärlig. Nja jag gjorde en tabbe i fredags som tydligen var helt så fruktansvärt så att nån måste ringa, när jag ligger hemma och vilar, och skälla ut mig, det tåls att säga att denna personen inte har auktoriteten till att skälla ut mig, en lite. Så ni kan tänka er min irritation, den är inte ens lite måttlig, om man säger så.
Så jag undrar hur det kommer att gå på onsdag, men men. De återstår väl att se.

Idag är jag ledig, och det, mina vänner är uppskattat. Hoppas Cassie kan höra av sig snart, eftersom vi planerat att kolla på Rocky horror Pictiur show. Men nu får det vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar