tisdag 6 september 2011

en seg morgon

-En seg morgon
Jag vill verkligen ha en afrikansk dvärgget

Jag vaknade när kärleken gick till jobbet, och stannade uppe. Kl nio kom han hem för att käka frukost, så himla trevligt!, och efter det så beställde jag lite fotokopior, vilket tog en halv evighet och sen så tog jag en tupplur. En väldigt slö dag. Jag ska så fort jag skrivit klart här, tappa upp badvatten och lägga ansiktsmask. Sen ska jag sticka till jobbet vid halv fyra. Jag ska försöka hinna till ica och jag funderar på att slänga i mig några nutele mackor med.
Så nu vet ni exakt vad jag tänker på. Första gången jag jobbar sen i onsdags, de är ju förfasen nästan en vecka! Fast jag skulle egentligen skulle jag jobba i helgen, men bytte bort det ju. Men nu får det faktiskt var nog, detta blev ett rätt tråkigt inlägg,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar