torsdag 22 september 2011

Händelser ur min pappas galna liv vol.4

-Händelser ur min pappas galna liv vol. 4

Eftersom min pappa bor i Kina, så blir det att vi inte pratar så ofta. I helgen fick jag ett samtal från min käre fader. Han var i Texas på jobb och samtidigt besökte en vän.
Han berättade vad dom hade gjort för festligheter. " Vi kollade på baseball och det va ju skitdrygt, men vi hade ju öl så det gick bra. Sen så åkte vi ner för en flod i sånna stora gummiringar, det tog tre timmar, men vi hade ju öl så det va kul. Ikväll fyller Renée år så då blir de texmex fest och det är fullt med mexare här, vi är ju bara någon timme från gränsen, dom flesta är nog illegala. Och det är så mycket musik här Evelina! Jag har ju klart fått gå upp och spela med en del liveband, oväntat, men kul är det, som tusan, du måste åka hit någon gång Evelina"
Han berättade också hur alla var tjock där, nästan så man vill säga till dom att sluta äta McDonalds.
Det är min galna pappa det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar