måndag 26 september 2011

Händelser ur min pappas galna liv vol.6

-Händelser ur min pappas galna liv vol.6




Jag har alltid varit väldigt imponerad av min pappas fantastiska lp-samling, den har inspirerat mig att blysamt starta en egen. Och igår köpte jag L.A Woman med the Doors och min kärlek sa, mest på skämt, ska vi inte köpa en lp-spelare snart. Sagt och gjort, vi hittade en för inte ens 400, och jag älskar den!

Min pappa hade i sin ungdom massa med skivor med KISS och AC/DC,Sweet och massa annat fantastiskt, han lånade ut sin fina skivsamling till en god vän. Denna goda vännen glömde skivorna i bagaget i sin bil, och det är ju inte hela världen kan man tycka, men om det är minusgrader, då är det hela världen. Dagen eftr var skivorna förstörda, sönderfrusan och värdelösa. Pappa är fortfarande god vän med den goda vännen, så han är nog en bättre människa än vad jag är, för jag hade blivit fly förbannad!
Det är min pappa det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar