onsdag 21 september 2011

Händelser ur min pappas galna liv vol.3

Händelser ur min pappas galna liv vol.3

När jag var liten var min pappa extra fenomenal, han är en bus pappa som älskar att leka.
När jag var runt två tre skulle jag gissa, för jag tror att Hampus inte var med, eller så va han e bebis och låg och sov.
Det var i september och mamma höll på att baka inför antingen mitt eller hennes kalas, för att jag inte skulle störa henne, så gjorde pappa och jag en lek.
Vi hade ett väldigt stort och klumpigt skrivbord i vårt lekrum, de hade vi som piratskepp, han målade skägg på min haka och satte en bandana runt mitt huvud, och klippte ut en ögonlapp av papper. Sen lekte vi pirater och sjöng sjörövarabbe farafars far hela dagen.
Vi har ett kort på det hemma hos mamma och jag blir alltid glad när jag ser det. Jag minns ju klart inte särskillt mycket av det, men jag skulle gissa att det var en underbar dag.
Det är min pappa det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar