måndag 19 september 2011

En helg och en ny favoritsyssla

-Helgen kort och gott

I helgen så har vi inte gjort särskillt mycket, Hampus sov här från fredag till lördag. Och på lördagen så fyllde jag färdigt fotoalbumet med bilder från födelsedagshelgen, jag monterade även upp nya ramar, och jag har en vägg i hallen som jag har satt upp massa inramade foton, mitt emot den har jag mitt första collage, jag bytte vägg till dom, och jag gjorde ett till fotocollage. När Hampus hade gått så städade vi, ordentligt alltså, det var skönt att få det gjort med, för det såg ut som ett krigsfält här. Igår så gjorde vi inte mycket alls, jag läste en massa i den fantastiska "Just Kids" av Patti Smith, jag har kommit ungefär halvvägs och jag blir lixom helt uppslukad när jag väl läser i den. Jag har inte så mycket tid att läsa när jag jobbar jämt, men när jag väl får tid, som nu ihelgen. Karl-Johan hade sporthelg med massa fotboll och hockey, så när jag gick och badade så tog jag med mig boken och blev kvar där jättelänge, min nya favoritsyssla, bada och läsa Patti.

NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar