onsdag 14 september 2011

en dag jag va antastisk på

-En ny dag, med fotoalbumsmakeri och jobb

Igår kom bilderna jag beställt från Paris II och min födelsedagshelg, de blev tre packet med kort, hihihi.
Jag blev så till mig så jag började sortera, tejpa och komma på festliga kommentarer till bilderna som omsorgsfullt tejpades in i albumet, så jag glömde tiden, eller jag var väl lite tidsoptimist, så jag stack till jobbet först när klockan var 20 i fyra och jag skulle vara där vid fyra, plus att det är ca fyra kilometer till jobbet, det går liksom inte ihop sig. Så jag fick ringa upp och säga att jag blev lite sen, det va inga problem, plus att när jag kom dit så styrde jag upp stället ordentligt, jag gjorde allt som skulle göras den dagen och delegerade uppgifter till Jonathan, såddana uppgifter som inte jag ville göra såklart. När klockan var åtta och Jonathan skulle gå hem så var vi i praktiken färdiga med allt vi kunde vara färdiga med. Så jag var fantastiskt duktig, plus att jag ordnade upp i frysen med, så att man inte behöver skjuta runt halvfulla vagnar i den pyttelilla frysen så fort man ska hämta något. Och jag planerar att vara minst lika duktig idag faktiskt.Jag ska dit om en stund, jag ska vara där vid nio så jag har ett tag på mig att inte göra någonting, det är rätt göttigt.
Men nu ska jag göra mig i ordning mig själv för en dag som jag kommer att var bäst på ^^ NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar