tisdag 31 maj 2011

Ett inlägg kort och gott

-En ledig dag, låter som en strunt sak men för mig är det guld.

Idag så ligger jag i sängen, samtidigt som jag har en tvätt i maskinen nere i källaren. Solen skiner och jag hoppas på att ta en fikastund med lilla Cassie, fast hon är nog baota stor.
Jobbet flyter på och går bra, ibland gör man lite fel, men allt som oftast så är folk som kommer och äter hos oss, nöjda. Fast det är läskigt när det blir fel, och en del blir så fruktansvärt arga, och jag är så dålig på att hantera när folk är arga och skriker.
Jag fattar dom, det är inte kul att behöva vänta, och sen när man får sin mat så är det fel, jätteirriterande, men det är lixom inte med flit, ibland är vi många bakom disken och lappar försvinner, personen i kassan glömmer slå in att nån inte vill ha gurka eller vad som hälst, jag lovar det måste inte vara mitt fel bara för att jag ger dig maten.

Ja det är inte lätt inte. Men just idag så behöver jag inte tänka på det, idag behöver jag inte tänk på någonting direkt.

Men nu ska jag försöka roa mig på något annat vis, det får vara nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar