fredag 20 maj 2011

Drömmar raserats, men de kanske inte är helt över för det

-Lite lessen, fast med lite menar jag såklart mycket.

Vi har ju sedan länge planerat en Kinaresa nu till sommaren, de verkar dock bli inställt. Fick ett smått förödande mail från min pappa, där han ville att vi skulle tänka igenom det en gång till, just för det ekonomiska utgifterna som krävs för en såddan resa. Min förståndiga pappa har såklart rätt i det han säger, men jag blev ändå så himla ledsen, nästan pinsamt ledsen.
Men egentligen så är det inte så pinsamt, vi har lagt ner mycket tid på att planera denna resan, och vi har set fram emot den jättemycket, sjukt mycket. Och det känns liksom jobbigt att det inte kommer bli av nu då antagligen.
Självklart är det väl inte helt bestämt än, vi får väl prata lite om det tillsammans och gå igenom vår ekonomi lite mer genomgående.
Känner mig rätt så nedslagen just nu, vi kanske kan köpa en liten mops istället, jag vill ha en mops.
Eller så kanske vi kan ta en billigare resa, typ till medelhavet eller något.

Känner mig inte helt upplagd för jobb nu 12-21 men man får väl ta och rycka upp sig, och växa upp lite kanske.
Nu får de var nog,NOG

1 kommentar:

  1. Försökte kommentera nyss men vet inte om det gick (?!)
    Va tråkigt att resan inte blev av höddö.
    PUSS

    SvaraRadera