onsdag 1 juni 2011

drömkras och slappning

- Gårdagens dröm gick i kras, men idag så jobbar jag inte förrens fem.

Jag va så lycklig, ledig och slappade, men sen så out of the blue, ringer min boss och ber mig komma in så fort jag kan. Jag sa ja och klädde på mig och hoppade upp på min röda springare (min cykel) och med Stefan i hörlurarna.
Sen jobbade jag och slet fram till klockan va typ kvart i sju. Och jag brände mig på min arm med, på något mystiskt vis, så lyckades jag bränna mig på pommes korgen, på min höger arm, de gjorde pissont, men nu ser det mest coolt ut.

Idag ska jag ta de så lugnt som jag kan, och det lyckades jag bra med när jag sov till typ 11.
Tror jag ska ta mig en promenad senare, och så ska jag handla och lämna tillbaka ett gäng filmer jag hyrde förra veckan.
Annars har jag inga planer, och det är rätt göttigt mina vänner!!


NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar