måndag 23 maj 2011

Jobbet denna omgången

-Tisdags trötthet..

Har jobbat nu sen i Onsdags. Fredagen va sjukt jobbig med jättemycket att göra, buss,efter buss efter buss med människor kom till mitt jobb och krävde mat. Lördagen va jättelugn, och vi var typ 8 stycken, men sen Söndagen var ännu en helt sjuk dag, 10 gånger värre än fredagen och på kvällen var vi såklart bara fyra.
Igår var rätt mycket, men inte lika sinnessjukt som söndagen, men rätt mycket ändå. Jag fick min blipp och va jättestolt, jag kände mig i övrigt rätt osocial så jag fixade lite i frysen och hackade grönsaker och så, pallade inte riktigt vara ute i resturangen.
Idag ska jag göra all öppningsprepp själv, det är lite läskigt, men det kommer nog gå bra, min boss lovade mig en lista, så jag inte glömmer något.
Jag räknade även kassan för första gången igår, de va lite krångligt, men jag kommer nog in i det snart.
Det är kul att avancera lite eller så.

Men imån och på torsdag är jag äntligen ledig, det ska faktiskt bli väldigt skönt.
Men nu ska jag faktiskt ta och göra mig redo, vill ju inte vara sen när jag ska preppa för första gången ensam!
Ser dock inte fram emot cyckelturen nu i de dumma vädret, men det ska nog gå bra.
Men nu är det nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar