torsdag 5 maj 2011

Franck och spotify

-Saker har fixat, snart cykla till jobbet, eller jaaa om ca en timma.

För nästan två år sen,till vintern, så köpte jag min första plattång, för min första lön. Jag hade haft en tidigare som jag fått i typ 15års present eller nått, men denna jag köpte själv, den älskade jag! Den var guldfärgar och med lite strass på, lyxigt! Ja den var ju precis skitbillig så jag borde anat onåd. Men den funkade bra och efter några månader så permanentade jag mig så då behövdes ingen plattång. Men sen så klippte jag ju av mig allt mitt hår efter en dread tid, så nu kräver min frisyr plattning. Jag plockar fram min gyllne bästis ur lådan där han har legat gömd, och ja självklart så glappar skiten. Man får trixa och mixa med den ens för att den ska bli varm nog. Väldigt störande och aningens opraktiskt när man har en tid att passa och så.
Men idag var dagen då jag köpte en ny, de finns en kampanj nu på ica så man kan köpa ett gäng styling produkter från Franck Provost och få en plattång på köpet, dett erbjudandet uttnyttjade jag, då jag trots allt inte är gjord utav pengar.
Jag provade skönheten nyss, inget glapp och perfekt på alla sätt och vis!! Jag är så sjukt nöjd! Tack Franck!

Och så har jag fixa spotify till telefonen,äntligen! Så nu kan jag lyssna på mina fantastiska spellistor när jag cyklar till jobbet,göttigt!! Så nu ska jag göra mig själv iordning för en kvälls jobb, NOG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar