onsdag 4 maj 2011

Kattjävlen och tvättning

-Tvättar och är duktig, imån äre jobb, men idag ska jag slappa

Imån ska jag jobba och ska minsann göra det hela helgen. Tänkte jag skulle fixa spotify premium nu, så jag har nått att lyssna på, det är ju satans långt att cykla, men tji fick jag för man måste ju ha visa kort. Och så pass vuxen är inte jag.
Få be kärleken att fixa det åt mig när han kommer hem från jobbet.

På tal om något helt annat, jag gillar verkligen inte min katt idag. Det jävla chephet ska alltid gå på toa i ett helt liv och inte nog med det han ska göra e tidigt som satan med. Och när han äntligen är färdig så kommer han ut till sängen och står och jamar i en evighet. Jävla psykbrytkatt.
Han har inte gjort mig lycklig idag.
Så jag har varit vaken sen kärleken gick till jobbet, får ta en tupplur sen när Hampus har gått för att ställa allt till rätta.

Håller på att tvätta, för jag är vuxen och tar ansvar eller så. Men de va inte så mycket,två små tvättar. Så det går nog rätt fort idag, skönit.
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar