onsdag 11 maj 2011

En liten bilduppdatering och lite gnäll, så som de ska va

-Uppe med tuppen, men jag vill inte....

Vaknade innan sex idag, Hampus sov här eftersom han ska till Nyköping på intagningsprov idag, men han skulle ju upp svintdigt. Och efter det skulle kärleken upp och by then så hade jag ju redan kvicknat till vilket gjort det omöjligt för mig att kunna somna om....

Igår jobbade jag mellan 11.30-20, hela dagen var vi utan bacon och framåt fem tiden så visade det sig att vi inte hade någon kebeb heller... Vilket vi insåg precis när jag hade tagit emot en beställning i driven på två kebebtallrikar och tagit betalt för det. Det, mina vänner, var pinigt!  
När jag skulle sticka sen så tog jag med mig mat hem till lillebror och kärleken, världens bästa tjej är jag!
Men efter det var det bara hockey.... Det va tråkigt. Men jag va så trött så det blev massa flams och trams, de blir så lätt så när man tvingas titta på tråkiga saker.
den kära gamla plattången och den älskade nya
Och i kväll så ska dom visst på at igen, kärleken, kärlekens kompis och lillebror ska sitta här och dricka öl och kolla hockey, manligt. Själv ska jag jobba, 17-22, jag hoppas att jag ska kunna ta mig en tupplur innan dess, men nu ska jag kolla på gårdagens gray´s anatomy som fick spelas in.
Bild uppdate:



innan nya färgen

efter nya färgen

trams och flams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar