måndag 9 maj 2011

Oh the drama

-Ont i min kropp, främst i mina ben, känner mig krasslig i övrigt, men de får vara jag ska ju jobba ikväll!

Idag tar vi det jävligt lugnt! Har jobbat varje dag sen i torsdags och ska på at igen nu ikväll, dock bara ett 4 timmars pass, med de kommer nog vara slitsamt när man jobbat så mycket nu. Men jag klagar inte, inte på riktigt i varje fall.
Men just nu känner jag mig väldigt oinspirerad till att jobba, täppt i näsan och konstig i halsen, men det går nog över eller så.
Men jag undrar om något kan slå gårdagens dramatik på jobbet. De har tydligen saknats pengar i kassan ett antal gånger, och på tok för mycket för att det bara ska vara felräkning, sen en tjej fick minsann kicken igår!
Jag antar att det låg mer i det än att dom trodde att det var hon, jag vet faktiskt inte riktigt. Men de blev en knasig stämning efter det, några va skitglada men två tjejer som jobbade bor i hop med tjejen i fråga så det va mycket spännande.
Oh the drama!
Och jag är så glad att inte jag var insyltad på något vis.

Men nu ska jag ta mig ett bad och hoppas på att jag kan må bättre lite senare idag.
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar