fredag 6 maj 2011

Dagens plan, en bra plan.

-Färgat och fixat, nu ta de lugnt en stund, kanske till och med en powernap

Har precis färgat håret, golden caramel blond hette nyansen. Blev sisådär, lite ojämnt och så, men färgen var rätt billig så jag ska nog köpa en ny sen innan jobbet.
För ikväll blir de jobb, 17-22 igår va de 12-21. Jobbigt men jag ska inte klaga, skönt att ha något att göra. Sen så har jag fått tiderna för nästa vecka, det är rätt skönt, lite jobbigt när dom bara ringer sådär, så de är rätt göttigt att ha de spikat eller så.
Har även fixat lite inför nästa helg, kan inte avslöja någonting men bitarna faller på plats.
Göttigt.
Men just nu funderar jag på om det inte vore passande med en tupplur, sen fixa iordning sej lite och sen ica, sen käka sen cykla till jobbet med fantastisk musik i öronen.
Jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att det känns som en toppen plan för dagen.
Så för att hinna med allting, så får de fantamej vara NOG!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar