tisdag 10 maj 2011

Vanligt inlägg

-Idag ska jag ta det så lugnt som möjligt, ledig idag.

Ja idag aå är jag ledig, och det ska minsann bli skönt!! Hampus är här, han kom hit igår, jag trodde han skulle komma först idag men när jag kom hem från jobbet så hade han varit här ett bra tag och kollat på hockey med kärleken.Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, men jag vet ju som sagt att lugnt kommer det att bli.Jobbet igår flöt på bra och vi var därifrån redan kvart över tio, fast vi bra var två.
Så det var skönt, imån jobbar jag 11,30-20 gött att inte ha stängning faktiskt. Men det är rätt slitsamt med så långa pass.
Sen på torsdag så jobbar jag 17-22, men till helgen så är jag minsann ledig, och de ska bli göttigt!!
Planerna börjar falla på plats, hoppas bara mamma har gjort sitt med. Jag kan ju inte avslöja något med det kommer bli episkt!
Nu set jag inte riktigt vad jag ska skriva om, så det får vara nog,NOG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar