fredag 9 mars 2012

Planerna för helgen och Hunky Dory

-Planerna för helgen och Hunky Dory

Här sitter jag en fredags morgon och lyssnar på the sweet sound of Bowie, ta o lyssna lite du med vettja!! Här!
Är helt insnöad på just Hunky Dory skivan.
Man blir på bra humör helt enkelt.
Fast just nu känner jag mig totalt omotiverad, är precis jättetrött och helt oengagerad.
Men det ändrar sig nog när jag kommer till jobbet, det känns lite mer som att jag behövs där, här känns jag inte så jätte behövd.
Denna helgen så ska vi inte göra någonting, städa och tvätta, men i övrigt ska vi bara mysa och så, det ska bli skönt!
Men det är lite segt att hela dagen är kvar innan man kan njuta av ledigheten, kan jag tycka. Men förhoppningsvis så går det rätt fort, för övrigt snön som ställde till det så igår, är redan på bortgång, GÖTTIGT!
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar