tisdag 20 mars 2012

Lite vanlig hederlig update

-Lite vanlig hederlig update

Snart, snart ska jag börja med denna veckans inlämnings uppgifter i franskan. Men jag har ju hamnat lite efter.. Jag missade att vi skulle ha börjat inte förra fredagen, utan den fredagen innan, så för tre veckor sedan. Jag har gjort inlämnings uppgifterna för v1 och v2 men jag har också bara gjort inlämningsuppgifterna, när man egentligen ska göra alla uppgifter i arbetsboken och läsa igenom och plugga alla glosorna. Men jag har lyssnat på alla kapitel, men det känns lite hopat nu... Men jag får väl ta och komma igång.

Jag känner mig inte alls så sleten som igår, men det har antagligen lite att göra med att vi gick och la oss strax efter tio igår. Vi är verkligen för gamla för svirande på vanliga helger, alltså två dagars helger utan extra klämdagar eller liknande.
Detta blev ju ett spektakulärt tråkigt inlägg, men vet ni va? Det får vara så då.
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar