måndag 19 mars 2012

Ett galej

-Ett galej

Känner mig sleten.
Vi var på galej i lördags. Det skulle firas att Lidhult vann körslaget i somras. Så galejet var på Terazza och det bjöds på en buffé middag och två drickor utöver det som fanns tillgängligt på bordet.
Vi hade klart redan druckit lite innan vi gick ner, så när det vankades mat så va jag inte alls hungrig. Och mitt vegetariska alternativ var väl kanske inte jätte imponerande. Två quorn filéer med smält ost på och lite ört pynt.
Men det ska väl inte klagas allt för mycket.


Det var ju S:t Patricks day i lördags med, det virades med lite gröna kläder och öl såklart.
Vi var nere på Harrys nån vända med och sen gick vi hem. Men allt som allt så var det trevligt att komma ut och träffa lite folk. Men just nu känner jag mig fortfarande sleten och omotiverad. Barde göra massa uppgifter i franskan men just nu pallar jag verkligen inte.
NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar