tisdag 27 mars 2012

Att kolla när klockan tickar får den inte att gå snabbare

-Att kolla när klockan tickar får den inte att gå snabbare

Sitter och kollar på hur klockan går, det jobbiga med det är att den går saktare när man tittar hela tiden... Och så de fina vädret ute som bara ropar på mig...
Det är ungefär en timma kvar, sen får jag bege mig hemmåt, men en timma kan gå jättelångsamt när man bara sitter och väntar. Jag har inget att göra, ingenting alls, jag har fixat lite franska, men jag vill inte göra färdigt allt för då har jag inget att göra på torsdag.
För i morgon är jag ledig från praktiken, så jag får sovmorgon! Göttigt, jag ska nog ta itu med vår balkong då med, så man kanske kan vara ute och njuta av solen utav att få någon konstig sjukdom. Det har blivit rätt skabbigt där ute, men som sagt, de ska kirras.
Men nu är de nog,NOG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar