måndag 7 mars 2011

Filmhelgen

-Låtsasvärldar och låtsas besvär, men det berör

Ja helgen har bestått av film, mycket film.
Vi kollade på Black Swan, och jag måste säga att jag tyckte den var väldigt bra.
Sjukt skum men väldigt bra.

Efter Black Swan kom 127 Hours. Och jag kan säga att om jag hade varit ensam när jag sett den så hade jag lipat, garanterat!Sinnesjukt gripande film!! Verkligen att rekomendera.
Vi  försökte se The Fighter med, men jag var inte alls på humör för en såddan film, så vi gick vidare till nästa.

House of 1000 corpses, mycket bra vill jag faktiskt säga. Sjukt snyggt klippt måste jag säga, väldigt snygg film rätt igenom. 
Sen kom såklart uppföljaren, Devils Rejects, och den var inte lika bra som den första, och inte alls lika snygg, helt plötsligt blev dom sjuka människorna mänskliga och man tyckte lixom lite synd om dom, nja.

Allt som allt så har det varit en spännande helg och jag gillar verkligen bra filmer, vilket alla va, hade kanske kunnat hoppa den sista, om man jämför lixom.
Men men väldigt lyckad helg
OFF I GO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar