torsdag 3 mars 2011

Livet alltså

-När man börjar tröttna på sims, då börjar livet tippa neråt....

När man känner hur rastlösheten satt ett hårt grepp om en då vet man att det kan nog bara gå uppåt from here.
Det låter ju jävligt deprimerande, och det är det ju på sätt och vis, men alla dagar kan ju inte heller vara bra dagar, inte ens för mig.
Men det vänder nog snart, eller så glömmer jag kanske bort hur tråkigt jag har det, man kan ju alltid hoppas.
En annan sak jag hoppas på är att böckerna jag beställde,i måndags tror jag, kanske har lust att komma idag.
En av böckerna är till Karl-Johans lillasyster som fyllde år för ett tag sedan, men pinigt nog så hade vi inga pengar just då, så hon ska få en bok av oss så fort vi får hem den. Och en bok till mig, så spännande.
Just nu håller jag på att läsa om Ozzy Osbourne, och det är rätt kul faktiskt, gillar inte Ozzy så sjukt mycket, men det är kul att läsa om honom, han är ju trots allt the prince of darkness liksom.

Boken jag beställde är skriven av Hunter s. Thopmson och är mer kände som den fantastiska filmen fear and loathing in Las Vegas,oh spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar