onsdag 30 mars 2011

fyllehelg och kinaplaner

-Dags för en uppdatering månne

Så har det gått jättelång tid sen jag skrev något senast.
I helgen hade vi årets första fylla, det var trevligt, men tja, slitsamt.
Men det var väl på tiden antar jag.
Min käre pojkvän stanade hemma både måndag och tisdag, men det betydde ju inte att han kunde/ville hjälpa till att städa upp röran här i vårat bo, nä det fick jag göra själv. Men det var ändå okej, det blir alltid bäst om man gör det själv, typiskt kvinnotänk skulle jag tro.
Men det jobbiga är att jag rökte i helgen, jävla fylla! Jag som hade varit så duktig... Men i måndags rökte jag bara en och sen dess ingen, och det är ju rätt okej. Min käre pajk röker än.... men men han får ju göra som han själv vill.
Idag ska jag nog försöka städa lite till, det ser fortfarande rätt jäkligt ut i köket, men annars är det rätt okej här, lite stökigt nu när kärleken varit hemma i några dagar men det gå rätt fort att plocka bort eller så.

Vi håller på att planera våran kinaresa till semestern, det kommer bli fenomenalt! Vi vill åka vecka 25 för lilla Hugo fyller ett år då, men Hampus vill följa med, och han ska på festival vecka 25 och 26 så vi åker nog vecka 27.
Det ska bli så kul at få resa iväg på riktigt med babe.
Och det ska bli kul att träffa pappa och Miisa och Tsijing och Hugo. Spännande.
Men nu får det vara nog!


en lillebror så fenomenal
NOG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar